10 Ekim 2013 Perşembe

Annesi Pc Uzmanı,Plazma LED Tvli-Reklam-Tasarımlı Biricit


Biricit'in başına yine gelmeyen kalmadı. :))  Tvsiz bir haftaya yakın süre geçirdim. Benim için o kadar önemli değil ama annem bütün gün tv izliyor, her diziyi, her kadın programını neredeyse es geçmeden izler. Ben bazı dizilerimi izliyorum tv olmasa bilgisayarımdan da izlerim. Ama annem televizyon olmadan yaşayamayan birisi. Tvmizin önce görüntüsü kaydı, sonra açma kapama düğmemiz bozuldu, tvyi 1 saatte açabiliyorduk. Sonrasında ise bir gün bir baktık ki tv hiç açılmıyor. Yani tvmiz ebediyete intikal etti. Sonra annemle birkaç yere baktık ve hemen bir tane beğenip aldık. Ama tvnin evimize geleceği süreyi bilmiyorduk ve annem aşırı derecede tv izleyen birisi. 

Ayağından rahatsız olduğu içinde normalde dışarı çıkamaz, özel arabayla gezdirirseniz ne ala, markete bile gidemez yani bütün hayatı tv olduğu için ben de pc den dizilerini açmaya çalıştım. Çünkü annem bitkisel hayata geçmiş gibiydi, kolu kanadı kırılmış bir haldeydi.O sürede hiç bir şey yapamadım ne blogla ilgilenebildim, ne özel hayatımla:P yani benim için de gerilim filmi senaryolarını içeren bir zaman dilimi başlamıstı. 5 gün ne çektiğimi gelin de bana sorun. Sonra anneme ben yokken sabah programlarını açmayı öğrensin bari diyerek pc yi kullanmayı öğrettim. Evet yanlış duymadınız 69 yaşındaki annem ( çok hızlı cep telefonu mesajı yazar kendisi) pc yi açmayı ve istediği kanalı olmasada en azından birkaç kanalın linkine tıklayıp, kanalları açmayı başardı. Geçen günkü blog etkinliğime gittiğim sabahta pcyi acıp anneme verdim, giderken çalışan pc, bir müddet sonra ısınıp kapanmış. Sonra bana nasıl düzelteceğini sordu;tarif ettim yapamamış. 

Eve geldim detaylıca anlattım bak anne bu enter tuşu, buradan acıyorsun, googlea gireceksin, kanalı yazacaksın (zaten linkleri girdiğimde üstte linkler otomatik çıkıyordu). Annemin eğitimi sonrası, guguldan gireceğim, entel tuşunu da öğrendim, tıklama soldan, tamamdır diyen annem öğrendiklerini de not aldı ve diğer günler, salı gününe kadar pcyi kendi açtı, birkaç kanalı açabildi ve sevdiği programları izledi. Gugulu çok seven, enter tuşunu çok entel ve havalı bulan annem bakalım ben yokken pc de neler yapacak merak ediyorum, delil bırakmamaya özen gösteriyorum.

Biricit'in ikinci başına gelen olay ise; Biricit dişlerinden ne çektin Biricit! Ramazanda baslayan ağrı ve acı dolu saatler, geçen gün daha da şiddetlenince artık dayanamadım ve dişçimiz ile korku filmi seanslarımız başladı. Korku ve gerilim filmi seanslarını aratmayan randevularımız sonrasında ise şimdilik iyiyim:)

Bir sevinçli haberle yazımı sonladırıyorum, kursa yazıldım:) Okumanın, öğrenmenin yaşı yoktur dedim 'Reklam ve Tasarım' kursuna yazıldım. Sınavla kursiyer alınan kursta sınavı geçemezseniz maalesef kursa kayıt olamıyorsunuz. Geçen cumartesi akşam ustu sınava girdim, bilgisayardan uygulamalı sandığım sınav meğerse test usuluymus ve lise-universitede gördüğüm yani unuttum bunları dediğim konulardan çıktı. Sonucunu sınavın bitiminde öğrendim 75 puan almısım olsun bu da bir sey:) Ve kursa kabul edildim. Yakın zamanda baslayacağım çok mutluyum :) 

Biricit derki; reklam ve tasarım kursundan sonra bakalım hayatımda ne gibi gelişmeler olacak:)

16 yorum:

  1. Bu macerayı yakından takip etmiş biri olarak televizyonun hayırlı uğurlu olsun diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım :)) günlük olarak yazabilseydim sana sürekli anlattığım gibi daha eğlenceli bir yazı olacaktı sen mesajları yazı haline getir yok yok kitap yapalım :)))))

      Sil
  2. Kursu kazanmana cok sevındım .. 75 bence ıyı bır puann :) birde tivibu alsan ya bilgisayarına kullanımı cok kolayy :) çok memnun kalcaksın öpüyorum cnm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim pembe mavi:)
      tivibu pcye mi yukleniyor? ama gerek kalmadı zatende :) tv de zaten uydu icinde varmıs ordan izliyoruz

      Sil
  3. Kurstan sonra başına iyi seyler geleceğin eminim cnm ;)

    sevgiler,

    sibel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım güzel şeyler gelir tesekkur ederim canım, sevgiler :)

      Sil
  4. bence tam senlik bir kurs olmuş..eminim çok daha güzel artıları olacak senin adına sevindim canım..bu arada annemde tıpkı annen gibi dizi kolik hergüne bir dizisi var ve evde 3 tv var birini kapatıp öbürüne geçiş yapıyor; dilerim en kısa zamanda tv nize kavuşursunuz nefes alıp vermek gibi bi ihtiyaç. sanırım..sevgilerimle öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) insallah faydalı olacak hem blogum hem de iş hayatım için canım tesekkurler:)
      tvmize salı günü kavustuk bu olaylar gecen haftaya ait:) bütün anneler benziyorlar desene:) ilerde bende annem gibi olurum kesin:))

      Sil
  5. aa evet tvbu anneciğin için iyi olabilirdi canım
    kaçırdığı izleyemediği programları izler
    telekmun uygun bir paket var şu anda
    sınırsız internet ev teelefonu ve tivibu 42tl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerek kalmadı hemen hemen hepsini pc den izledi ama o ara bana olan oldu:))
      saol canım yinede

      Sil
  6. Ben de ABD'ye gittiğimde anneme skype kullanmayı öğretmiştim. Telefondan bana çağrı atınca "skype a gel" anlamına geliyodu filan :)) Bi de "gogıl"dan annemin Bulgaristan'dayken yaşadığı köyün internet sitesine girmeyi göstermiştim :) Tabi sonra hepsini unuttu o ayrı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) annelerimiz çok benziolar yani:) benimkide unuttu tvsine kavusunca ama cep telefonunu cok guzel kullanıyor:)

      Sil
  7. Anneni çok sevdim ya çok tatlı gugul :) kurs içinde başarılar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tesekkur ederim canım
      enter tusuna da entel tusu diyor:) gugulu cok sevdi ama kanalları gösterdiği icin:)

      Sil
  8. Desenize şu dizi izleme konusunda bir tek benim annem farklı. Kadın neredeyse hiçbir diziyi izlemiyor. Aa çok güzelmiş dediği diziyi bile 3. bölümden sonra izlemiyor. Biricitim neyse ki televizyonun gelmesiyle sen de bilgisayarına el konulmasından kurtulmuşsun. Bu arada yeni kurs şimdiden hayırlı olsun tatlım, tüm güzellikleri de beraberinde sana getirsinnn inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo benim annem kanallarda dizi bırakmadı izlemediği dizi yok:) annen aslında en iyisini yapıyor bence canım
      tv geldi de kurtardım :)) cok tesekkur ederim canım benim insallah güzel seyler getirir:)

      Sil