24 Ekim 2013 Perşembe

Betty Boop Oje 05 Florence


Betty Boop 05 Florence ojemi en son yaptığım Gratis alışverişimde almıştım. Bayramda uyguladığım bu ojenin rengi beni cezbetti,mor bir renk tonu, çok hoşuma gitti. Tırnağımda ki duruşu bu şekilde. 3 TL civarında bir fiyata satılan bu ojeyi veya başka renklerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. Sürümü oldukça rahat, renk tonunu ise gizemli buldum açıkçası:)

Tırnağımda ki duruşu bu şekilde;







Baktım bu şekilde sade oldu, yüzük taktım :)



Biricit; Betty Boop Ojesinin rengini çok beğendi:)

6 yorum:

  1. Beautiful color!!! thank you so much for your visit! I follow you with GFC and Bloglovin!
    Have a nice day! and my heart in bloglovin for your post too!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you Marcela:)
      follow bloglovin, biricitinyeri- yasemin kokulu bir hayat gfc: biricitconsungunlugu
      have a nice day, loves Marcela:))

      Sil
  2. Turkce yazıyorum :))))) gulsen rengi sevdi

    YanıtlaSil
  3. Renk muhteşemmiş bayıldımm :)
    Sevgiler tatlım

    YanıtlaSil