16 Ekim 2013 Çarşamba

Yves Rocher Grand Ruj 01408


Yves Rocher Rujum İlknurun Dünyası'nın Etkinliğinde Yves Rocher'in hediyelerindendi. Sürümü çok rahat, dudaklarımı nemlendirmesi ve özellikle rengi tabii ki çok hoşuma gitti harika bir kırmızı :)) Yves Rocher Grand Ruj 01408 Kor Mercan rengi çok güzel bir kırmızı tonu, kırmızı sever birisi olarak bayıldığım bir renk oldu:) Dudakları kurutmayan ve 6 saat dudaklarda kalabilen bu ruj Yves Rocher'in yeni ürünlerindenmiş. Fiyatı 49,90 TL. İçerisinde kamelya yağı,organik susam yağı,soya özü ve E vitamini bulanan bu ruju çok sevdim :) Bayramda da süreceğim rujlardan hatta favorilerime girmiş olan bir ruj oldu:) Yves Rocher'e güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim :)






Minik dudaklarımla bileğimde ki izi:) Bayağı bir ısırmış gibi öpmüşüm:)




Biricit kırmızı rujuna bayıldı, bayıldı, bayıldı :))


8 yorum:

  1. mutlu bayramlar canım face yok bende :(( kocaman sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu bayramlar canım benim :)
      facebooku anlamadım, sevgiler optum:)

      Sil
  2. çok güzel ambalaji var.mücehver kutuna koy bence:)

    YanıtlaSil
  3. bu renk tonlarını çok seviyorum ben, güle güle kullan :) iyi bayramlarr :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayılıyorum bu renklere :) tesekkurler sana da iyi bayramlar dilerim:)

      Sil
  4. Hepimize ayri ayri guzel rujlar koymuslar bayıldım bu rengede

    YanıtlaSil