17 Ekim 2013 Perşembe

Tanaçan China Glaze Crackle Tarnished Gold Oje


China Glaze'in porselen ışıltılı ojelerini kullanmayan yoktur sanırım. Zehirli maddeler içermeyen China Glaze ojelerin bu özelliği de çok güzel. Çin kili içerikli,porselen ışıltılı bu ojeye bayıldığımı söyleyebilirim. Aslında sarı tonlarını pek kullanmıyorum ama bu sarı tonuna bayıldım, simleri ile dahada enfes bir renk oluşturduğunu söylebilirim. Chine Glaze Crackle 80761 Tarnished Gold; Çatlayan Ojelerden ama ben normal oje olarak kullandım. Tırnağımdaki duruşu bu şekilde :)



Bu oje bir blog etkinliğinde hediye edilmişti,Tanaçan Kozmetik'e bu güzel ürünleri ile beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ederim :)


Biricit; Chine Glaze Crackle ojesini çok beğendi.





17 yorum:

  1. O ne güzel bir pırıltı öyle!

    YanıtlaSil
  2. çatlayan oje serisinden değil miydi bu oje çatlamamış görünce şaşırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o serinin ojelerinden ben normal uyguladım:)

      Sil
    2. Nasil yaptin yahu islakkenmi cektin fotoyu

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. normal sürdüm iki kat kuruduktan sonra çektim fotografları:)

      Sil
    5. iki kat surdum belki de ondan sen de dene bakalım boyle olacak mı?

      Sil
  3. china glaze süperdir candır :) iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Çatlayan ojeyi çatlatmadan surebilmene çok şaşırdım, cok güzel görüntü
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çatlayan ojeleri çatlatmadan sürmek bizim işimiz :)) tesekkur ederim canım

      Sil
  5. Bende de bu rengı var durusunu cok sevdım sanada cok yakısmıs canım :)

    YanıtlaSil
  6. bende de aynısı var cnım.tozpembe ojenin üzerine tek kat bundan sürüp çatlayınca çok güzell duruyor denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam deneyeceğim :) bir yazıda catlattığım ojeler üzerine yazıcam :)

      Sil