EVELYN LAUDER’IN MİRASI PEMBE KURDELE
20 YAŞINDA!
Estée Lauder Şirketleri tarafından 20 yıldır 70 ülkede düzenlenen
Meme Kanseri Bilinçlendirme
Kampanyası’nın bu yılki teması:
Meme Kanseri’ni Yenelim. Birlikte daha güçlüyüz.
Estēe Lauder Şirketleri; pembe kurdele”nin ortak yaratıcısı ve Yönetim
Kurulu Üyesi merhum Evelyn H. Lauder
liderliğinde başlattığı Meme Kanseri Bilinçlendirme Kampanyası’nı (BCA), bu yıl
da Ekim ayı boyunca gerçekleştirilecek etkinliklerle hayata geçirecek.
Pembe kurdele Anadolu yolunda
Geçtiğimiz yıl Anadolu’ya pek çok yolcu taşıyan Ankara Garı’ı Aydınlatma Projesi
kapsamında pembe ışıklarla aydınlatıldı.
Estēe Lauder Şirketleri gönüllüleri açtıkları standda meme kanserinde
erken teşhisin ve mamografinin önemini hatırlatarak hayat kurtarıcı mesajı ve
pembe kurdeleyi yolcular ile paylaştılar. Yolcular tarafından büyük ilgi gören
pembe kurdele bu sayede Türkiye’nin pek çok farklı şehrine ulaştı.
Bu yıl kampanya kapsamında Estée Lauder markalarının
kampanya için özel ürünlerinin satışlarıyla Türkiye’de Türk kadınının Meme
Haritası’nı çıkartmak için yapılan araştırmalara fon yaratmak amacıyla Memeder’e bağışta bulunulacak. Amaç,
bugüne kadar dünyanın farklı ülkelerinde kadınlar üzerinde yapılmış
araştırmalar üzerinden yürütülen Türkiye’deki uygulamaların ve tedavi
süreçlerinin Türk kadınının özellikleri göz önünde tutularak düzenlenmesi. Halihazırda
bu araştırmalar sonucunda desteklenen kampanyalar sayesinde yapılan bir
değişiklik olarak Kanserle Savaş Dairesi
Başkanlığı’nın ücretsiz mamografi tarama yaşının 50'den 40'a indirmesi örneği
verilebilir. Türkiye’de meme kanserine yakalanan kadınların yarısının 50 yaşın altında
olduğu düşünüldüğünde pek çok kadın için
%100 sağlıklı yaşam ve memenin korunma şansı yakalandı.
500 pembe elçi harekete geçiyor!
Bugüne kadar yaklaşık 1 milyon pembe kurdele
dağıtarak müşterilerine mamografinin önemini hatırlatan Estēe Lauder Şirketleri
uzmanları bu yıl çok daha bilinçli! Memeder Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Nilüfer
Özaydın tarafından verilen eğitimler ile Pembe Savaşçı’lara dönüşen ve dernek
üyesi olan 500 Estée Lauder Şirketleri çalışanı, aynı gece kendileri için
düzenlenen PEMBE GALA ile birlikte ekim ayına hazırlandı. Her yıl olduğu gibi
yine pembeye bürünecek şirket standlarında uzmanlar binlerce kadını ve erkeği
bu konuda harekete geçmeye davet edecek.
Meme Kanseri Bilinçlendirme Kampanyası, global
araştırma, eğitim ve tıbbi hizmetlerin desteklenmesi için 48 milyon $’dan fazla
para topladı ve bunun 38 milyon $’ıyla, son 20 yılda dünya genelindeki 152 Meme
Kanseri Araştırma Vakfı araştırma projesinin finansmanını sağladı. Meme Kanseri
Bilinçlendirme Kampanyası kapsamında, dünya genelinde 120 milyondan fazla Pembe Kurdele ve bilgilendirme broşürü dağıtıldı. Meme Kanseri Vakfı, 200 bilim
insanına finansman sağlayan bugüne kadar 450
milyon $’dan fazla yardım topladı. Bu seneki kampanya, tüm dünyada meme
kanseri araştırmalarını desteklemek üzere 5 milyon dolardan fazla yardım
toplamayı amaçlıyor.
Elizabeth Hurley, Estee Lauder’in yüzü ve Meme Kanseri Bilinçlendirme Kampanyasının elçisi
şöyle diyor: “Evelyn’in meme kanserini tamamen yok etme misyonunu sahiplenen
kadın, erkek ve ailelelerin biraraya gelerek milyonları buluşturduğu bu anlamlı
kampanyanın, bu yıl sadece bilinçlendirme değil aynı zamanda insanları harekete
davet eden dinamizmi beni çok heyecanlandırıyor. Evelyn yapabileceğimize
inanıyordu, ben de inanıyorum. Birlikte başaracağız.”
2013 teması “Meme kanserini yenelim. Birlikte daha
güçlüyüz” ile tüm dikkatler bilinçlendirmeden çok meme
kanserini nasıl yenebiliriz sorusuna çekiliyor ve böylece kanseri hayatımızdan
tamamiyle silmeye bir adım daha yaklaşıyoruz. Sosyal medyada yürütülecek
kampanyalar ile tüm duyarlı insanlar kendi fikir ve deneyimlerini paylaşmaya ve
destek olmaya davet ediliyor. Oluşturulacak microsite üzerinden “Birlikte çok
daha güçlüyüz!” mesajı ile katılımcılar, Meme Kanseri’ne karşı açtıkları savaş
deneyimlerini paylaşarak kendi “Güç Çemberlerini” oluşturacaklar.
Oluşturdukları bu çember açtıkları bu savaş sürecinde kimlerden destek
aldıkları ve uyguladıkları yöntemler konusundaki hikayelerinden oluşacak.
“Global Aydınlatma Projesi” kapsamında bugüne kadar Niagara Şelalesi, Sydney Opera Binası,
Tayvan’daki Taipei 101, The Empire State, Pizza Kulesi gibi 200’den fazla
anıtın pembe aydınlatılarak geniş kitlelelerin bu konuya dikkatleri çekildi.
Türkiye’de ise İstanbul’daki Adile Sultan Sarayı, Kız Kulesi, Pera Palas, Küçüksu
Kasrı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve Boğaziçi Köprüsü gibi aydınlatmalar
gerçekleştirildi.
Özel Kampanya Ürünleri:
Ekim ayında Aveda, Bobbi Brown, Clinique, Darphin
ve Estēe Lauder markalarının özel ürünlerinin satışlarıyla Memeder’e bağış
yapılacak.
AVEDA Rosemary Mint Aromalı Hand Relief: Çayır otu
çekirdeği ve andiroba yağları kuru elleri anında nemlendirirken, nane aromasıyla
duyuları canlandırır. Fiyatı: 78 TL
Bobbi Brown French Pink Blush ve Mini
Face Blender Brush: Özel pembe rengi ile Bobbi
Brown’ın doğal dokunuşu Fiyatı: 85TL
Estee Lauder Dream Lip Collection: Pure Color
Lipstick Rubellite ve Pure Color Roller Gloss Hot Pink’ten oluşan set ile
uyumlu iki renkli pembe clutch çanta Fiyatı:102 TL
Clinique Chubby Stick Nemlendirici
Dudak Parlatıcısı: İçerdiği Shea, Mango ve
Jojoba yağları ve anti-oksidanlarla uzun süreli yumuşaklık, esneklik ve
pürüzsüzlük sağlayan eğlenceli ve kolay kullanım sunan boyama kalemi dizaynına
stick. Fiyatı: 49 TL
Darphin Moustrizing Silky Lotion: Şeftali yaprakları, Glukosamin cilde pürüzsüzlük ve parlaklık
sağlayarak ipeksi bir yumuşaklık kazandırır. 92%’si doğal içeriklidir. Fiyatı:
73TL
*Basın Bültenidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder