23 Ekim 2013 Çarşamba

GUERLAIN La Petite Robe Noire Velvet Body Milk


GUERLAIN La Petite Robe Noire Velvet Vücut Sütü muhteşem bir kokuya sahip. İçeriğinde ki parfüm kokusu o kadar harika ki anlatamam :) Vücudunuzu nemlendirme etkisinden bahsetmiyorum bile, harika bir nemlendirme etkisi, krem şeklinde değil, süt kıvamında ama yapış yapış bir hissi hissetmediğiniz, parfüm mü sürdüm yoksa cildimi mi nemlendirmeye çalışıyorum ayırt edemeyeceğiniz, bayıldığım bir vücut sütü oldu.  




Dekolte bölgeme ve kollarıma uyguladığım bu harika ürün; sürdükten sonra cildimde hemen emilim sağladı. Aynı zamanda da simlerini sürdükten sonra keşfettim, harikulade bir ürün, bir davete ya da özel bir yere gittiğinizde kesinlikle kullanmanız gereken bir vücut nemlendiricisi. Hafif simleri ve harika parfüm kokusu, sanırım GUERLAIN'dan vazgeçemeyeceğim yeni tanışmış olsamda:) Ürünün içeriğinde; kiraz,badem, lezzetli meyvelerin karışımı,meyan kökü ve siyah çay bulunuyor. Beni büyüledi:) Romantik ve gizemli notaların kokusuna bayıldım:) 

GUERLAIN' a beni bu güzel ürünleri ile tanıştırdığı için teşekkür ederim. Guerlain'ın davetine gitmiştim hatırlarsanız buradaki yazımda da anlatmıştım, hediye ürünlerini ise kullanmaya başladım ve diğer ürünlerinin yazılarını da blogumda yazacağım.

Biricit GUERLAIN La Petite Robe Noire Velvet Body Milk'e aşık oldu!:)

8 yorum:

  1. Vücut sütü nedense hıc kullanmıyorum kullanmalımıyım onuda bılmıyorumm :) eger denemeye karar verirsem seninde önerinle bu ürünü alırım cnm sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru bir cildin varsa vücut sütü de kullanmalısın bence:)
      tavsiye ederim, bu sütte simler de var gece dısarı cıkarken veya özel zamanlarda ideal bence:)
      sevgiler canım:)

      Sil
  2. Bu ürünün parfümü aklımdaki tek koku şu ara.Yılbaşında alabilirim umarım.Kreminin ne kadar hoş koktuğunu tahmin edebiliyorum.Güle güle sür canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusu harikaymış canım bayıldım kesinlikle almalısın parfümü de eminim süperdir:) tesekkurler:)

      Sil
  3. bunun parfum sishesine hayranim ben ama kokusunu bilmiyorum.guerlain idyll denemisdim.güzel zarif bir kokuydu.güle güle sür,harika kok biricit:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusunu da denemelisin canım tavsiye ederim sütün kokusunun aynıdır parfümü de bence, büyüleneceksin:) tesekkurler güzelezadecim:) sevgiler

      Sil
  4. I love Guerlain!!! nice blog! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love guerlain:)
      thanks Marcela, loves from İstanbul

      Sil