27 Ekim 2013 Pazar

Guerlain Orchidee Imperiale Eye And Lip Cream


Guerlain Orchidee Imperiale Eye And Lip Cream; göz ve dudaklar için; yaşlanma karşıtı bakım kremi, orkidenin cildi yeniden yapılandırması, kırışıklıklarla mücadeleye yardımcı olması etkisi ile üretilmiş bu ürün; favorilerimden birisi oldu diyebilirim. Anti Aging ürünlerini çok merak ediyorum ve yaşım gereği kullanmaya çalışıyorum. Göz altındaki kırışıklıklarda her kadının korkulu rüyası bence, tabii benimde :) 30lu yaşlarda da bu konulara gereken özeni göstermek ve kırışıklıklara karşı özel bakım yapmamız gerektiğini düşünüyorum. Bu kremin göz altındaki mor halkaları bir kaç kullanım sonrasında yok etmesini çok beğendim. Dudağımda da birkaç kez uyguladım, nemlendirme etkisi mevcut. 

Düzenli ve uzun süreli kullanımda; göz altında ki kırışıklıkları yok eden ve dudakları yeniden yapılandırıp, daha da belirginleştiren bir etkisi olan bu kremin kokusu çiçeksi, bu da içeriğinde ki orkideden kaynaklanıyor. Guerlain; cilt bakımı serilerinde orkideyi kullanıyor; orkidenin cildi yapılandırması, gençleştirmesi gibi etkileri mevcut bir bitkiymiş. Özel formülleri ile uzun yıllardır orkide üzerinde çalışan Guerlain'e bu güzel ürünleri için beni tanıştırdıkları için teşekkür ederim :)


Biricit hep genç kalmak hep güzel olmak istiyor:)

2 yorum:

  1. annem de bi clarins bi guerlain mi alsam soylenip duruyor.goz cevresine pek dushkun de biricit. bunu oneririm canim kesin bunu alsin

    YanıtlaSil