4 Ekim 2013 Cuma

Gratis Npw Paw Paw Face Mask


Nar ve tropik meyve paw paw bitkisi içeren canlandırıcı ve besleyici NPW yüz maskesini Gratisten almıştım. Hatta buradaki yazımda da yüz maskeleri reyonlarında nasıl kendimi kaybettiğimden bahsetmiştim:) Gratis Npw Paw Paw Face Mask deneyimime gelecek olursak; maskenin paketini açınca nar kokusu burnunuza hemen gelmeye başlıyor:) Beyaz renk ve krem kıvamında olan maskeyi, temiz cildime uyguladım. 15 dakika bekledim ve yüzümü kağıt peçete yardımı ile temizledikten sonra, kalan maskeyi de ılık suda ıslattığım havlumu kullanarak yüzümü ovalayarak çıkardım. İki kez uyguladım yine bu yüz maskesini de bir hafta içerisinde tükettim.





Cildimde ferahlık ve nemlendirme etkisini hissettiğim bu maskeyi yine kullanabilirim:)

Biricit; yüzümüz cildimizde en önemli yerlerimizden birisi diyor ve cilt bakımını ihmal etmememiz gerektiğini düşünüyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder