1 Ekim 2013 Salı

Clinique High İmpact Mascara


Clinique'nın kullandığım bu rimeli, kirpikleri dolgunlaştırması açısından fırçasının kıllarının yapısı ve sıklığı nedeni ile sanırım, kirpiklerimde kıvrılma etkisi bırakmadı ama dolgunluk verdi. Kıvrılmasını ancak kirpik kıvırıcı aletimle yapabildim. Sürüldükten sonra hemen kuruması iyi bir özelliği. Rimel kutusunun içinin kurumaması ve kirpiklere sürüldükten sonra topaklanma yapmamasını da beğendim, bazı rimeller çünkü sürerken topaklanma yapıyor ve bir saat onu düzeltmekle uğrasıyorum.



Aslında bu Clinique High İmpact Mascara alt kirpiklere sürülmek için daha ideal geldi bana, pek alt kirpiklerimde mascara kullanmasamda bu rimeli denediğimde sürülmesinin çok rahat olduğunu gördüm. Ayrıca kokusuz bir rimel.


Biricit; göz makyajımıza çok özen göstermemiz gerektiğini düşünüyor:)

8 yorum:

  1. Çok seviyorum bende clınıque rimelleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende memnun kaldım kıvırma özelliği de olsa daha iyi bir rimel olurdu:)

      Sil
  2. hımmm ben de clinique'nin bir rimelini kullanmıştım ve aynen senin dediğin bu etkideydi... ben de rimel hem kıvırsın hem dolgunlaştırsın isteyenlerdenim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) iki özellikte olunca daha güzel oluyor bence fırcasından kaynaklı kıvırsaydı daha iyi olurdu, cok guzel dolgunlastırıyor ama:)

      Sil
  3. Benim aldığım bir setin içinden çıkıp fiyat olarakta çok uyguna gelmişti. Severek kullandım. Şimdilerde başka bir maskaraya geçsemde bitmek üzere olan Hıgt İmpact'ide ara sıra kullanyorum. Sende güle güle kullan kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım :) bana da set halinde gelmişti hediye olarak:) başka bir rimele geçeceğim azaldı rimelim:) sevgiler

      Sil
  4. High Impact mascarayı ben de denemiştim, severek kullandım ama tam istediğim etki bu değildi yine de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kirpikleri kıvırmada daha cok performansı iyi olsaydı daha guzel olurdu bence:)

      Sil