20 Ekim 2013 Pazar

Guerlain Automatigne Ruj 165 Numara


Tadı ve sürümü harika olan Guerlain rujumu burada bahsettiğim etkinliklerinde hediye etmişlerdi. Renk olarak pembenin en güzel tonlarından biri olduğunu söyleyebilirim. Asansörlü-otomatik mekanizması olan bu ruj deneme boyunda bir ürün olduğu için, asansör mekanızmasını rujda göremedim, tam boy ürünleri asansör mekanızmalı imiş.  Guerlain'ın yeni ürünlerinden birisi olan bu rujun hem rengi hem de kullanımını çok beğendim. İçeriğinde ki kristal pigmentleri ışıltı veriyor, nemlendirici etkili ve dudaklara parlaklıkta veren bir ruj.





Guerlain'e bu güzel ürünleri ile beni tanıştırdıkları için teşekkür ederim :)

Biricit; dudak bakımına ve güzelliğine önem vermemiz gerektiğini düşünüyor, prenslerimiz bizi çok beğenmeli:))

10 yorum:

  1. Rujsuz bir makyaj asla düşünemem. Merak ettim bu ürünü. Güzel günlerde kullan Biricit:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rujlar makyajın en önemli ayrıntılarından birisi bence de:) denemelisin canım tavsiye ederim, tesekkur ederim:)

      Sil
  2. ama bu çok fazla şirin bir ruj bayıldımyaa güle güle kullan :)
    banada beklerimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler bencede cook şirin:)
      tabii geleceğim, sevgiler:)

      Sil
  3. bunu zaten ilk youtubeda gorurken sevmishtim.gule gule sur biricit;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım:) Guerlain ürünleri harikaymıs bayıldım:)

      Sil
  4. Güle güle kullaaan :) rengi çok tatlıyıs bende bu renge benzer bir ruj aldım geçtiğimiz günlerde Rvl'den ama elde durdugu gibi dudakta durmuyor ki:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım :)
      aslında dudağımı da koymayı dusunuyorum rujlarda da henuz hazır değilim:) korkuyorum o yuzden bileğimden gösteriyorum, tamamen yüzümü koymaya başlayabilirim:) sende gulegule kullan:) denemeyi alırkende bileğimize uyguluyoruz coğunlukla da gercek rengini anlayamıyoruz maalesef

      Sil
  5. Guarlaın kullanırken her adımda kaliteyi hissettiren bir marka.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende aynı seyi dusunuyorum kalitesi cok belli oluyor gercekten de harikaymıs ilk kez kullandım ama süper ürünleri:)
      tesekkurler canım:)

      Sil