26 Ekim 2013 Cumartesi

Gratis L'action Monoi Yüz Maskesi


Gratis'in en son indiriminden aldığım bu yüz maskesi L'action Mediatic Labs Monoi Face Mask, monoi bitkisi özlü bir yüz maskesi. Yatıştırıcı ve besleyici özelliğinin dışında, paketi açtığınızda çiçek kokuları sizi karşılıyor:) Çiçek kokularını seviyorsanız rahatsız olmayacaksınız, bayılacaksınız kokusuna.Nemlendirme ve cildi koruma özellikleri olan monoi bitkisi; gardenya çiçeklerinin, hindistan cevizi yağında damıtılmasından elde edilen bir bitkiymiş. Hindistan cevizi yağı da cildi nemlendirme, besleme açısından zengin bir yağ ve monoi bitkisi de nemlendirme açısından ciltte yumuşaklık meydana getiriyor. Kremsi ve egzotik kokusu da sanki Pasifik adalarını ziyaret ediyormuşsunuz gibi bir his uyandırıyor insanda:)) 


Bir paketi 2 kez kullandım, bir hafta içerisinde. Beyaz renkte bir maske, temiz cildinize uygulayıp 12 dakika bekliyorsunuz, Birkaç dakika içerisinde cildiniz gerginleşiyor, 12 dakika sonrasında yüzünüzü ılık suyla yıkıyorsunuz. Dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün. İndirim zamanında yüzde 30/40lık bir indirimle almıştım. 2 TL civarında olan bir ürün. 



Biricit; kış boyu cildini nemlendiren ürünler kullanmaya devam edecek, kuru olan cildi kışın nemlendirmek daha zor!

10 yorum:

  1. ne güzelde süslemish:)ah benim de kishin kuruyan cildim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) süslü fotografları seviyorum
      benimde canım sorma cok kuruyor cildim

      Sil
  2. indirimde fiyatı çok uygun olmuş, ben kullanmadım. senin bloğun sayesinde öğrenmiş oldum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım indirimde de uygun oluyor normalde de uygun fiyatlı, denemelisin tavsiye ederim pinkycim:))

      Sil
  3. Çok iyiymiş, ben de denemek istedim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyiymiş bende denemek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım denemelisin cok memnun kaldım ben yine alıcam:)

      Sil
  5. Tek kullanımlıkları bende seviyorum ama bunun çeşidini bende aldım ölüyordum kokusundan korktum resmen maskeden :DD sen güle güle kullan canım belki denerim bunu..

    YanıtlaSil
  6. Tek kullanımlıkları bende seviyorum ama bunun çeşidini bende aldım ölüyordum kokusundan korktum resmen maskeden :DD sen güle güle kullan canım belki denerim bunu..

    YanıtlaSil