15 Ekim 2013 Salı

Mutlu Bayramlar Dilerim :)


Ailen ile veya sevdiğin insan ile yapılan bir bayram sabahı kahvaltısı kadar güzel bir şey sanırım yoktur dünyada:) Ya da dostlarla içilen bayram kahveleri.. Neşeli sohbetler eşliğinde, gülücüklerin havada uçuştuğu bir bayram öğleden sonrası kadar güzel bir öğleden sonra bulamazsınız bence:)  

Bayramları 16 yıldır babamı özlediğim için zor geçirsem de; yaşadığım eski bayramları özlesem de,yine de bir bayramı görmek sevinç verici.. Blogumu izleyen bütün herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım, Kurban Bayramımız mübarek olsun, mutlu, huzurlu, bol bol gülmeli,eğlenceli, yardımlaşmalı, neşe dolu nice nice bayramlara..:)

En çokta; bekarların, evlenmek isteyen bekarların, evlenmek istemeyen bekarların, evli olanların, evli olup çocuk sahibi olanların, çocuk sahibi olmayan evlilerin,şeker-çikolata-harçlık üçlüsünü isteyen mini mini miniklerin, çikolataaa diye inleyen koca koca bebeklerin (ben oluyorum), hanım hanımcık evinde oturanların, ellerini öptüren büyüklerin,gezmelere gidip bol bol gezenlerin, gezmelerde el öpenlerin, bir kahvenin kırk yıl hatırı olduğunu bilenlerin, cebinde ki son parayla piyango bileti alanların, yalnız kalplerin,sevdiği insanlara kavuşamayanların, sevdikleri uzakta olanların, sevdiklerinin uzağında olanların,sevdiklerine sadece dua ile ulaşabilenlerin en çokta onların Kurban Bayramı mübarek olsun..

Biricit derki; bu bayram bir iyilik yapın sadece kendinizi düşünmeyin, birilerine iyilik yapmayı deneyin, belki de bazı şeyler değişir..


QR Cosmetics ile yaptığımız çekilişimizde ki bayram hediyelerimizi görmediyseniz; buradan alayım sizi :)

8 yorum:

  1. Mutlu bayramlar Biricit , sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canıımmm sanada iyi bayramlarrrr diliyorum :-*

    YanıtlaSil
  3. hepsine kocamaaaaan Amiiiiiiiiiiinnn demek geldi içimden :) canım hayırlı bayramlar dilerim, anneninde ellerinden öpüyorum :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) aminnnn canım :) hayırlı bayramlar dilerim bizden de sevgiler Gülçincim:) sevgiler

      Sil
  4. Biricitim bende pamuk şekeri tadında bir bayram geçirmeni diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler canım benim sana da çikolata tadında bayramlar dilerim:))

      Sil